Alla inlägg den 1 juli 2013

Av M - 1 juli 2013 09:09

Min bebis är inte så förtjust att spendera hela natten i sin säng, därför sover vi från en viss tidpunkt på natten alla tre i vår säng. Hur jag än gör, vad som än händer ligger jag mer på sängbordet än i sängen, jag har de små bebisfötterna i revbenen eller i ansiktet och jag for mer å mer åt kanten vid minsta rörelse. Det är jobbigt, man vill bara flytta ungen till sin säng och sova gott, men det kan man ändå inte göra eftersom man kommer få höra gnäll och det är inte snällt mot den lille. Inatt fick jag dock uppleva något riktigt häftigt. Hör å häpna mina vänner, det som inte brukar hända, hände!! Jag sov i sängen utan någon kroppsdel på sängbordet. När jag klev upp i morse förstod jag hur en världsmästare känner sig efter en seger, mäktig känsla det här. MÄKTIG! Jag dricker mitt kaffe och äter frukost som en (något trött) mästare, jag är en stjärna! Ha en trevlig dag det ska jag ha!

P.S Vi är för tillfället två personer som skriver här, mina inlägg kommer i fortsättningen märkas med <3 (för er som inte vet är det ett hjärta :-P) D.S

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

SOSF= Sanningen om småbarnsföräldrar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards